lyckas inte bli frisk

jag blev sjuk i lördags och fick sjukanmäla mig ..jag får så grymt dåligt samvete när jag gör det för då vet jag att dem får jobba röven av sig och det är pågrund av mig men å andra sidan är det inte någon som tackar en för att man jobbar sjuk !,och smittar dem dem andra.. så jag stanna hemma och kurera mig hela lördagen,söndagen,måndag och tisdag sen ledig onsdag som är idag då men nej inte än har man lyckats bli frisk ! idag har det börjat bli lite bättre men jag är helt matt i kroppen och orkar inget..vill bara sova..helt svimmfärdig.
jahapp imorn blir det jobb på kvällen för min del som jag ska genomlida haha sen morgon dagen på .
sen får jag fint besök av min underbara mamma som jag ej träffat sedan i november förra året ..hon ska stanna hos mig hela helgen gud vad skönt !
nej nu ska jag sova en stund..=) ce ya

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback