en riktig prinsessa !

var i stan igår och handla en jeansklänning,polotröja och tights till engla som hon ska ha på sin stora 2 årsdag ..som börjar närma sig med stormsteg .
jag hittade även ett myställ på superea som jag var tvungen att ta med mig hem under halva priset och så stod det princess på ryggen . tycker det är så himla mysigt och skönt för dem små att ha bekväma kläder så om ni frågar mig är mysställ i velour eller typ tights och tunika det som köps till min sessa ...jeans går helt bort ..dock har vi ett par jeanstights som är ganska mjuka fast det är riktigt jeanstyg..
lite bilder :
kalas dax med detta =)
med fin krona på benet och puffärm..
kan ju inte bli finare än så ? eller .

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback