ledig i helgen

hejsan gott folk i helgen är jag långledig ..fredag,lördag och sön såå skönt.
vi hade planerat att vi skulle grilla på lördagen och dricka lite och sen parta lite på kvällen men de flesta jobbar eller kan inte ..jag håller på att dö av triststess redan ..jag känner hur det kryper i skinnet på mig ..NO WAY att jag kan sitta hemma en långhelg ledig och bara göra ingeting..jag är ju trots allt bara ledig varannan helg och det var längesen jag gjorde nått skoj vad ska jag göra..buhu..

min kära vän från malmö har lovat att hon ska komma till mig iaf så kan vi dricka vin och snacka skit det låter i och för sig inte så dumt...
nej nu ska jag göra någon nytta hemma och duscha ,fixa till mig och tösen sen kanske städa ?..eller så görs det imorn ..någon som vill gå en promenad med mig ?..måste ner och handla lite alkohol i stan ....
hejs hejs

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback