home sweet home =)

jaha då var man hemma igen !..

jag är grymt trött efter en lång resdag idag så ska bara fatta mig kort...

jag har varit på en helt underbar resa i turkiet ..många minnen och ett antal erfarenheter rikare är jag ...gud vad jag sakna mig dotter men nu får jag krama henne igen =)....

jag kommer lägga upp mina filmer ifrån resan i bloggen när jag orkar och lite bilder men för dem som vill se alla bilder ber jag vända er till min facebook sida eller till min bilddagbok ..englasmamma86 ..
troligtvis kommer dem upp imorn..har själv inte kollat igenom dem hehe...

jag ska försöka samanfatta hela resan i en typ dagbok i min blogg och även lägga upp en prislista över saker eftersom jag själv leta efter en sådan innan vi reste men hitta ingen bra =)..
jaja

godnatt alla det är faktiskt skönt att vara i sverige nu ;)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback