nu är man 23 år då =)

igår fyllde jag 23 varma haha höstar ,men eftersom jag jobba hela kvällen med min arbetskamerat som oxå fyllde år så besluta vi att hålla ett litet kalas i lördags men orka inte med hela släkten så det blev mormor och morfar ,syrran och killen,särmor och svärfar och bästisen och killen ..lagom är bra.
jag fick superfina presenter som en vollym tång ,kaffekokare,presentkort på MQ ,pengar,blommor och så får jag ett superfint strykjärn av min mamma när hon kommer ner (jag har önslat mig det hehe)..fast ska jag vara ärlig fick jag nog precis vad jag ville ..

dock finns det ju andra saker men som kostar lite mer tillexempel en bil ;)..,min bil har ju total pajjat nu och står stilla och fint på parkeringen och går inte att förflytta haha.

så vi är på jakt efter ett nytt vrålåk ..nej skoja bara en kombi söker vi typ volvo så att vi kan bli äkta svensson familjen...men det tar lite tid att hitta allt vi eftersöker på en bil och har en max budget på 35 papp..men en bra bil ska vi kunna få för det.

lite pics :
gammel mormor och engla =)

farmor och engla .per , mia och senad.mina presenter..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback