my life..

 engla testar sin nya klänning.

idag har jag haft en sjukt stressig dag med matlagning/städning och att träffa johanna med vilda i stan där vi gick och handla lite på lindex och att sedan ta en fika på espresso.
det var super längesedan vi träffades så det var skoj.
och växer gör dem de små barnen =).
imorgon blir det massa eftersom jag ska ha kalas här hemma (inget stort) bara min mormor och syster och bästa kompis typ ja vi blir väl en 10 pers ...så det har blivit handla till det oxå idag och vår bil är ju som sakt sönder      =(..så vi fick åka bussen från stan upp och när vi skulle gå hem var vagnen så full att det gick knappt att styra den ?!haha..
snart är jag en tant på 23 höstar dvs på måndag !..
jahapp nu ska man snart glo idol igen ....hmm vem ska åka ut tycker ni ?..jag kan verkligen inte med nicklas ..han är såååå töntig .

Kommentarer
Jasmine

Tack! :)

-..Datum: 2009-10-24 Tid: 21:39:57
-..URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Marlene - Mamma till Ned

Engla är så söt! :)

GRATTIS på födelsedagen!

Kram

-..Datum: 2009-10-26 Tid: 13:36:32
-..URL: http://marleneoco.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback