önskelista till jul ! uppdaterad

Engla önskar sig :

1.en dockvagn (har vi bett mormor om ) 
2. en cd spelare för barn (har vi bett farmor och farfar om )
3. skivor med barnmusik /barnfilmer för de minsta.
4. aquadoodle ritmatta som ej kan kladda
5. lite tröjor och tunikor (som går i färgerna rosa,lila,brun och lila )
6. prinsess saker som halsband/armband klackeskor ,prinsesskrona (har vi bett farbror och emelie om )
7. en klocka ! hon älskar klockor ..helst rosa.
8. en nattlampa. eller nalle som lyser som en nattlampa.
9 .kritor och tuschpennor.
10. presentkort på H&M , lindex ,Polarn o pyret eller pengar.
11. presentkort på IKEA eller pengar till barnbord och stolar !!!!(vill ha speciellt) 
allt uppskattas men detta finns på önskelistan ;)

moa:
1. pengar till åre resan !
2. en micro som är svart/silvrig krom...bett mamma om.
3. en sodastream ..den silvriga ..måste passa in med resten av min inredning..
4. av min baby vill jag har en ny vit BH och ett mjukt nattlinne tack !
5. presentkort på jysk eller ikea ...vill ha fotölj,kuddar,överkast,sängkläder,tvättkorg,,datorbord,tv.bänk,bord och stolar till englas rum.hmm ja massa så pyssel =).



hampus önskar sig inget men jag har köpt till han ett par nya hörlurar till datorn, ett köksförkläde ,mp3 och presentkort på jysk 300kr..vi ville inte överdriva och tänkte att vi skulle handla nått vi kan ha nytta av tillsammans..

bara för skoj skull !
kramis


Kommentarer
ilhana

är det mamma som önskar sig de sakerna eller har Englis sagt det själv :P



Har du inte Hampus önskelista? :P

-..Datum: 2009-11-11 Tid: 22:02:44
-..URL: http://ilhana.blogg.se/
Emily

Hej, ja jag är intresserad av det. Helt klart. :) Vi får se till att träffas någondag snart igen! Hoppas allt är bra?

Kram

-..Datum: 2009-11-12 Tid: 12:09:19
-..URL: http://iskugganavminbarndom.blogg.se/
ilhana

Nä jag kan förstå att ni förstår vad Engla vill ha. Jag brukar också säga till mina föräldrar "vad Lamija vill ha" när jag räknat ut det.



Jag hade en cd-spelare i Bosnien som jag inte använde så jag tog hit den i somras så nu lyssnar hon på musik när hon ska sova.



Hon var så söt idag! Hon pratade en massa men jag förstod inte vad hon sa sen var hon ledsen över något "missförstånd" som hon och den nya fröken hade men jag vet inte vad det var för något. Kraaam på er!

-..Datum: 2009-11-12 Tid: 18:43:27
-..URL: http://ilhana.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback