min mamma på besök + farsdag

det blev först och främst en lång natt då min mamma hälsa på ifrån stenstorp (västergötland) och bjöd på middag här hemma på min mormor och morfar och hennes syster ,min syster och bästa kompis och svärfar mm hehe..så himla mysigt och trevlig kväll med familjen .
såklart eftersom min mamma är sällan nere i skåne hade hon med fina presenter både till mig syrran och engla =),jag fick mig ett strykjärn som jag önskat mig, ett par skit fina och riktiga arbetskor till jobbet, ett sett med olika bakformar (hade inga) och en kruka där det stod tomaten med innehåll som man skulle odla själv hemma ..skoj hihi.
engla fick kläder,en bonito (hopphäst) och en stor kasse med goda juicer och godis som vi ska ha ett bra tag framöver på lördagar ..!..
bilder lägger jag ut ikbväll eller imorn.

farsdag, vaknade av att min mamma hade gått upp med snuttan och fixat allt med henne färdigt och man kunde ligga och dra sig ..
jag gick upp och vi åt frukostbullar och annat gott, lät hampus få lite sovmorgon och sen fick engla gå in och väcka han och ge present =) ..han fick en mp3 spelare och en jättefin slips gjord av teckning med glitter och paljetter som engla gjort på öppna förskolan ..
sen satt vi och snacka hela familjen. på eftermiddaggen blev vi bjudna på mat i stan av hampus pappa ..och sen hem till oss och åt efterrätt ..så mysigt så.
nu blir det myskväll med ensammamma på tv:n ..imorn ska jag inviga mina nya jobbskor..nice..


engla har så enormt många som älskar henne och ger henne saker helt sanslöst ,jag får alltid så mkt beröm för hur vi uppfostrar henne att hon är så social och trygg i sig själv och bara älskar livet ..
att hon är så tidig i sin utvekling och kan sååå mkt ..har till och med fått höra nu att hon antagligen är väldigt smart och har hög IQ ...det är ju självklart kul att få höra sådant ifrån sin familj men man blir på något sett mer berörd när dagispersonal och BVC säger dessa saker ...STOLT MAMMA TILL ENGLA !

ha en fin kväll alla! 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback