bad update

sry
,jag har jobbat på och varit på möten och vet inte allt hiih..bara att smälta och lära känna min nya bil har tagit tid..jag älskar den !!!
som alla kanske har hört har 35 st kommun anställda i ängelhomskommun blivit uppsgda och 44 st omplacerad ..det är rent ut sakt kallabalik hahah..massa info ,mötet mm..jaja life goes on!....

så efter den siste januari får jag se vad som hitts på ? hihih men jag får ju iaf timanställnig fortfarande men på jobbjakt ..yes Iam..

gjorde förresten värsta kapet på nelly rean och fick hem det idag,jag ska lägga ut pics när jag tagit.
imorgon ska jag på personal middag och åka hem till en jobbkompis och dricka lite innan middag så det ska bli super skojs..

nee nu måste pinglan sova ..hon sitter och snuttar i soffan.

förresten ska jag berätta nått roligt haha, min dotter är en riktig diva som älskar musik och dans ..mammas favorit artist är lady gaga och engla har oxå börjat älska den musiken så när den senaste låten spelas sjunger hon och skriker gaga gaga gaga ..sen springer hon ut i hallen kollar sig själv när hon dansar i speglen och kysser sin spegelbild !!! vi får nog se upp för denna tös som tonåring ;)

ha det !

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback