torsdag

tja ,idag har jag jobbat och sen umåtts med min familj.....jag är ledig fre,lör och söndag och jobbar inte förräns måndag kväll.
så jag ska njuta av min långledighet , bland annat blir det midsommar firande ute vid lerberget med hampus föräldrar imorn (de ska campa och engla ska sova där)..sen blir det avfärd in till stan där jag och mina vänner ska festa hos ytterligare en vän =)....PARTY PARTY.
möjligtvis blir det Bahnhof (ett discotek för er som ej vet)..
annars har vi köpt ett flak öl idag och strumpbyxor.

jag  lider av halv panik för jag har inte kunnat /hunnit köpa nån ny midsommar klänningen eller så ..??!!!hmmm.
vad ska jag ta på mig ?..har nästan bara svarta kläder tyvär...jaja jag tar väl nått i sista sek.


so long readers!

Kommentarer
rebecca

ny blogg, du måste ju berätta sånt. =) Jag ska fixa ny länkning sen efter hrlgen. :)



Passar på att önska er en trevlig midsommar! =)

-..Datum: 2009-06-19 Tid: 06:16:22
-..URL: http://geshiia.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback