lite av varje ....

tja solstrålar =).
det blev en mysig helg med middag även på lördagen då syrran och hennes kille kom och sandy och senad som sov här.
jag lagade tacogratäng och till efterätt åt vi glass,grädde och fruktsallad ....mums .
det var skit trevligt ,massa prat och skratt mm.
igår hämta hampus hem min prinsessa vid halv tolv ungefär.....saknat henne massa massa massa, så jag pussade ihjäl henne.
mot eftermiddagen kom karin hit (hon jag är KP till), vi bestämde oss för att gå till hembygsparken så det gjorde vi .
prinsessan var med såklart.
vi åt varsin glass och till min förvåning kunde min söta flicka äta en glass helt själv utan hjälp...och tro mig inget blev kvar av den ,och hon kladda faktiskt inte så mkt =).
jaja
idag ska jag vara på utbildning på jobbet i lyftteknik och direkt efter ska jag skriva upp på min avdelning och jobba hela kvällen...så det är hela min dag det .

vi hörs imorn kanske ?..
jag jobbar 7-13.30 imorn sen är jag ledig onsdag och torsdag ...najs.

Kommentarer
Marlene

Va duktigt av henne! :)

Allt bra med dig annars?



Kram

-..Datum: 2009-06-22 Tid: 19:29:31
-..URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback