en lyckad dag.

hej, midsommar blev lyckat och trevligt enligt min mening ;).
vi åt god mat ute vid lerberget med mina svärföräldrar ,min syster och sandy och senad hänkade på dit.
massa jokes och prat blev det och engla var glad och busa runt .
sen åkte vi hem och lämna bilen och sen stack vi till johanna och stefan..
det blev himla trevligt tillslut.
vi gick ner till stan för att kolla läget men det var rejält dött måste jag säga....sen gick vi hem och käka tårta mums vad gott det är med fyllemat.
det blev inga bråk och bara trevligt och lagom fylla ..
jaha vad hände hos er på midsommar??
kram

Kommentarer
jasse

Tack så mycket! Hoppas du hade en trevlig midsommar! =)

-..Datum: 2009-06-20 Tid: 14:44:03
-..URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback