TURKIET- Alanya here we gome ;).

ja precis som texten lyder så kan jag nu avslöja att vi bokat en resa till turkiet den 2 september.
vi blir borta 1 vecka och prinsessan engla ska vara hos farmor och farfar .
vilket betyder att jag och hampus ska verkligen ta hand om varandra ,festa nått sanslöst och göra massa skoj.
dessutom är den 2 september hampus 20 årsdag så det kommer ju bli den bästa 20 årspresent man kan få .
jaha jag lovar att hålla er uppdaterade om läget.
så därför håller vi igen på allt så vi kan spara spara spara för man vill ha så mkt där nere.


bilder på hotellet och så kommer sen då allt bara hänger sig .
 
fy fan vilken värme det är, jag sitter här och har öppet överallt .....svetten rinner så det kommer bli till stranden idag.
jag är ju som sakt ledig idag,lördag och söndag ....gött.

förresten är det någon som vet vart man kan hitta en sånn reselista ?..på allt man ska ha med sig som man kan kryssa av...hade vatt smart fan.

Kommentarer
Marlene

Det är verkligen sjuukt varmt alltså, speciellt nu med denna kulan! ;) Hihi..



Tänkte att du kan ju skicka ett mejl till mig med önskemål om hur du skulle vilja att din blogg ser ut.. så kan jag fixa en design åt dig! Har så mycket fritid nu! Haha..



Gillar verkligen din blogg och det är ju roligare att både skriva och läsa ifall den har en snygg design!



Glöm inte att skicka med bilder till headern, en presentationsbild på dig själv + en presentationstext!



Kram Marlene

-..Datum: 2009-07-03 Tid: 12:26:27
-..URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback