blandad kompott.

I lördags stod jag på jobbet och det bara small till i magen.....skiiiit ont kändes som mina äggstockar och livmoder skulle explodera...jag kunde nästan inte hålla mig från att gråta och var tvungen att lägga mig ner ...som tur är skulle jag precis gå på rast då så gick och vila en halvtimme men det gick ej över....
jag satt i vårt lilla rum ,fanns ändå inget att göra just då..jag fick fixa någon som kunde ge mediciner på eftermiddagen ...serverade middag med nöd och näppe sen gick jag till bussen hem och la mig och sov i 4 timmar ...skööönt.
sen mådde jag mkt bättre men jag det känns fortfarande ,blir lite orolig så ska nog boka tid till gyn.
jag var bjuden på ett underklädesparty på kvällen så jag ryckte upp mig och gick på det mellan typ 20-23..sen fick jag köra dem ner till stationen för de skulle till hbg..tyvärr inget för mig då jag skulle upp 05.30..
det var väldigt kul iaf och några nya vänner fick man i listan dessutom =).
min kära sambo låg hemma med 39 graders feber och sessan sov gott .
min sambos farfar gick bort i fredags så det har varit lite jobbigt för honom och hans familj..inget kul sånt ..tyvärr så var det väntat då de fick besked om att han hade canser i magen nyligen och han gick ner sig enormt på bara en vecka.
R.I.P .


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback