min kväll och lite uppdate om prinsessan!

helloj.
jag är helt slut idag, jag har fått jobba röven av mig hahaha...svetten bara rann längs ryggen och pannan...helt sannslöst vad gamlingarna kan få en att springa...hahahaha
jaja idag har jag varit duktig och hunnit med en städning hemma och sen jobbat, fanns inte så mkt annat ändå för vädret var ju inte det bästa.
imorn jobbar jag kväll oxå fick byta för det fanns ingen med deligation sen är jag ledig onsdag och torsdag.
jag måtte min tösabit idag och fick henne till 81cm lång ...växer som hon ska minsann ...
jag pratar aldrig direkt om sånt här i bloggen ??..

iaf : engla är 16 månader och 3 veckor gammal , hon kan säga ca 30-35 ord...hon visar med kroppen,fingrarna och ljud vad hon vill, är enoooooormt bestämd och vet vad hon vill...hon somnar själv varje kväll och har gjort sen hon var typ 2 månader och har oxå sovit hela nätter sedan dess ...och ja hon vaknar aldrig förrän 09.00 och ibland inte förrän 10.30...hon äter och dricker allt själv .,otrligt harmonisk och trygg i sig själv....lite för trygg för hon kan gå fram till vem som helst och tror gott om alla och förlitar sig på andra människor. favorit leksakerna är böcker ! och djur av alla slag ...och sen är det musik och dans (de på dagis sa att dem aldrig sett en unge göra som hon och så liten ,hon dansar med hela kroppen och rör på rumpan och armarna och allt haha.)
hon leker helt självständigt och har alltid gjort ,hon brummar när hon kör sin bobby car eller sina plastbilar, härmar djur av olika slag , och leker låtsas lekar...
med andra ord är hon väldigt utveklad för sin ålder och allt bara springer ifrån oss vart tog min bebis vägen ??..

jaja nu kallar kudden..

Kommentarer
Anonym

okej,tack för din röst!= )



Några planer för dagen då? =)

-..Datum: 2009-08-04 Tid: 02:46:17
-..URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback