besök hos mamma i helgen !

i fredags vart jag först hos läkaren för att uppdatera det här med mina mediciner och att äntligen be dem skriva ut mediciner mot allergin (om jag får getingstick, måste jag ta tabletter annars är det akuten nästa )...så nu kan jag känna mig trygg hemma och i turkiet =).
ja det var himla mysigt att sedan få komma upp till stenstorp och träffa mamma och engla sin mormor för det var ett ga sedan nu , engla gick direkt fram och krama och ville bli buren .
på lördagen åkte vi till nått som heter mösseberg (typ som hembygsparken fast mer natur och roligare för oss eftersom vi ej varit där förr ),fast först en runda till falköping och titta runt .
fanns en butik med barnkläder som jag kan dö för ,det är så utråkande med lindex kläder eftersom alla har dem.
engla fick en liten väska av mormor som hon älskar och bär runt på hela tiden .
efter denna dag åkte vi hem tog det lungt och åt sen åkte jag och hampus in till skövde och kolla på harry potter !...äntligen som jag längtat lika bra som alla filmerna är enligt mig men den var mörkare än de andra ..tycker inte riktigt det är barnfilm längre ...
sen åkte vi hem och då hade engla busat med mormor hela kvällen.
sön: vi gick upp åt frukost och tog det lungt och bara umgicks sen bled det mat och sen åkte vi hem ...när vi kom hem hade svärföräldrarna gjort mat som stod på bordet ...mums nu kallar snart sängen och två jobbiga jobbveckor framöver då jag tackat ja till extra jobb ..skönt med extra slantar i slutet av september ...
sen efter de två veckorna har jag semester ..woho..

slänger upp lite bilder i ett nytt inlägg för annars hänger allt sig ..

so long

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback