begravning/spruta/förlängning.




hej, idag har jag och sambon varit på begravning ,verkligen jobbit det där men det är ju ett värdigt sett att säga hejdå på .
sedan åt vi middag på gästgivargården hasslarp och då ringde min blivande chef upp mig och frågade om jag ville ha förlängning på min 75 % tjänst !!! yes det vill jag ...så skönt.
jag och hampus tog sedan sprutor på eftermiddagen och ja...hon lyckades såklart trycka den rakt i en nerv ?!? =(...aj fy fan alltså...och jag som är så jävla nål rädd..jaja nu får jag väl ligga nervös inför nästa besök i januari ..

jaha bilden ovan som ni ser har engla orsakat själv ja hon har flyttat stolen från bordet klättrat upp och sen satt sig ner i den ??...dessa ungar hur lyckas dem .
så där ko mamma ut i köket och hittar henne.

hon har gjort en till duktig sak idag faktiskt ..byggt ett torn med 8 klossar ...stolt hahah..

men nej nu kallar kudden ..

bild på tornet nedan :

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback