7 saker om mig själv !

1.  när jag var riktigt liten så fick jag andstopp och var "död" i ca 6 minuter.
2. som ettåring bröt jag båda handlederna genom att stå i en dockvagn som trilla framåt (sulkyvagn).
3. jag har en enorm spindel och geting fobi ,jag springer ...skriker !..skulle en geting sticka mig kan jag vara död på ett par timmar utan vård!
4. Jag har åsikter om precis alla och allt.
5. jag har ett extremt kontrollbehov som gäller allt jag gör ,är saker inte som jag vill tex gör sambon tvärt emot får jag panikångest och börjar gråta,skrika,panik och göra allt.
6. jag har vänner som jag igentligen inte gillar särskilt mycket ! (jag kan förklara mig om någon undrar ,det är invecklat)
7. om jag fick träffa vem som helst död som levande hade jag valt min döda katt Ayla
(jag har ingen nära vän eller familjemedlem som är död ,då hade jag valt den personen)
denna utmaning skickar jag vidare till  ilhana http://ilhana.blogg.se/
och geshiia http://geshiia.blogg.se/....

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback