still not well !

hello världen jag är fortfarande inte frisk =(..men på bättringsvägen iaf..
jag fick vara hemma ifrån jobb i lördags för jag orka ingenting men jag valde att jobba i söndags fastän jag var riktigt sjuk eftersom det är mkt pengar man förlorar hehe..,i måndags var jag ledig och idag blir det jobb i kväll ..sen jobb onsdag och torsdag till halv 1 och sen har syrran ett litet kalas då hon fyller år och på kvällen ska jag följa med en brukare till bad men det är mest kul och inte ansträngande ..sen är jag ledig fre, lör,sön ....
fredag kommer bestå av en heldag med att handla höst/vinterskor till mig och engla..presenter och annat skoj..
på lördag ska vi nämligen på dop och sen på 20 årsfest för två tvillingar =)...

igår gick vi en runda till staden och hade det trevligt på biblan lite och på vägen hem hitta vi en superfin scarfs till engla ,perfekt nu till hösten runt halsen ...

så här ser den ut : tog med alla bilderna eftersom engla poserade så gärna på dem haha...

annars väntar vi på en beställning med vinterjacka till mig och hampus ,jag får se om den är nått att ha annars blir det jakt igen ...lägger ut bild när jag bestämt mig =)...

måste oxå hitta en liten väst som jag ska ha på lördag..festen har black and white tema ..klänningen och lacktightsen finns men till det vill jag ha en väst med nitar ...hitta en jag gilla men osäker på storleken då det inte fanns större.. veliga jag hehe..
det löser sig säkert!

ha det bra alla...

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback