lite av varje =)

hej världen ..

har varit trött som attans och inte orkat lägga upp bilder mm än =(..mina bilder har kommit upp på bilddagboken  -englasmamma86 för er som vill se ...facebook får jag lägga upp lite i taget för det hänger sig hela tiden ..imon kort kommer 2 av mina videos upp här om jag fattar hur man gör hahah...

annars har jag ju varit ledig nu sedan förra onsdagen och jobbar ej förräns på måndag kväll ..najs..

vi var på bvc kontroll 18 mån i trosdags fatta hon är 1,5 år redan ?..hon väge 11.170 gram och var 81 lång ..

vi fick massa beröm ..de säger alltid att hon är så himla fin som en docka ..duktig och välskapt ..

man skulle kryssa i : kan ditt barn 8-10 ord haha ?..vi fick göra en egen kategori där vi fick kryssa i 30-60 ord för det är ungefär vad hon kan =)...hon pratar även i 2 satser ibland och det hade bara sköterskan träffat en pojke som gjorde innan ..hennes egen son ...då blir man glad .
hon kan peka ut alla kroppsdelar och härmar alla ord du säger det är därför hon är snabb på orden ..de har en clown mobil på bvc så sa mamma clown en gång ..sen sa hon det ..de blev helt chockade ..
hon fick även en spruta och det klara hon fin fint ..

jahapp.. i onsdags hade vi 2 års förlovningsdag förresten men vi glömde det själva till och med ...öööhh helt trötta ..

idag ska vi till svärföräldrarna för farfar fyller år på måndag ..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback