moa har jobbat ännu mer!

hej världen ,efter en avslutad jobbig vecka på jobbet bestående av endast en ledig dag är jag nu trött och längtar till min säng =) som jag snart ska krypa ner i som sova skönt .
imorn bär det av till Gekås där det ska inhandlas skidställ och julklappar till engla ,vi ska även köpa oss en TV på netonet ,spännande =)
denna veckan har som sakt bestått av jobb så inget spännande att verätta tyvär .
min dotter och sambo har varit väldigt sjuka och hostat ikapp hela veckan ,jag har även lyckats smitta mina jobbkamerater och syster på köpet !..i lördags skulla jag igentligen på en tjejmiddag men den blev inställd =(..
vi åkte hem till svärföräldrarna istället och åt middag ,tog en sväng på väla men hitta inte ett skvatt ..

tröööött nu ska jag sova .

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback