gekås resan!

på gekås blev det en hel del nya inköp såsom, duschdraperi hel serie i samma handukar ...så fint * ..det går i lila och grått, spisskydd,diskställ och skit snygg glasbehållare till diskmedel som det står diskmedel på .
det blev en hel viterutstyrsel med jacka,byxor,mössa,vantar,underställ,skidglasögon till mig och vantar underställ till engla ..samma till hampus  plus skidglasögon ,nån ny tröja till engla och mig och lite juklappar.

jag skriver såhär för jag har ingen ork att lägga ut bilder.

jo just det en ny åkpåse som ska vara till englas nya vagn som kommer infinna sig på dagis ...svart och tjock verkligen skit fin kvalitet och den kosta bara 229 kr ??..delt sjukt faktiskt.

i juklapp kommer det bli en spis med tillbehör,dammsugare och vi köpte en docka som ska vara ifrån mormor som pratar typ 90 fraser,rör sig och massa ..379 kr från fisher price och här hemma kostar den typ 700-800 kr så ja en hel del billigre kan det bli minnsann.

jag köpte sånna vinterkläder eftersom jag ej haft det innan och måste vara förbered för åre resan =)..

och till sist beställde vi en TV som kommer denna veckan !..den LG 37 tum ..gud vad jag längtar att göra va med den stora burken ..


så det var det ...

Kommentarer
Jasmine

Åh va smart, det kommer nog Engla tycka är kul med en egen dammsugare..:)

Ja jag får hoppas att det är för att hon inte mår riktigt bra men det ser sjukt kul ut när hon skäller på den!

Åh tack ja hon är jätte duktig hon går ju utan problem och har ju gjort sen hon var 10 mån. Skönt att hon kan gå själv så man slipper bära på henne hela tiden + att hon mer och mer springer istället! haha. Hoppas allt är bra med er! Kram

-..Datum: 2009-10-10 Tid: 13:17:58
-..URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback