ett inlägg hehe

usch vad kass jag blivit...men jag vill inte sitta och skriva när det fint väder...eller har jobbat för det finns så mkt annat man ska hinna..
jaja idag har jag och hampus varit och fått vår första spruta i vaccinationen innan turkiet (vi har ej rest sedan vi var typ 10-11 så vi har ju inte nått vacc i kroppen.) vi tar twinrix som är mot hepatit A och B och så ska vi ta för turistdiareè.
jag är grymt nålrädd men det kändes ju inte ?...fast efteråt kändes armen halvt förlammad haha.

sedan träffade jag karin en runda och vi stack till havet och bada med engla medans hampus hjälpe till hos hans farmor och farfar som precis flyttat...

jag är på jakt efter en väska som är liten med långt band som kan vara bra när man festar eller vid resa, något tips om vart jag kan hitta ?...förmodligen blir det en från tradera billigt och bra och så får jag den retrostil jag söker.. ..det är nog något mina läsar ej vet om mig, jag ÄLSKAR väskor ...det är kvinnligt och det kan beskriva hur en människa är som person..
personligen tröttnar jag sjukt fort på en väska och väljer därför att investera i en riktigt snygg och dyr skinnväska istället för att köpa 5 st på ett år för typ 400 st..konstigt nog tröttnar jag inte på väskan då ..hehe..


jaja jag avslutar med två bilder på engla :


Kommentarer
Marlene - Blivande Mamma

Åhh jag har en väska som är PERFEKT, det precis så att mobil, plånbok o nycklar får plats.. den är köpt på H&M för ca 100-200 kronor! Kram

-..Datum: 2009-07-18 Tid: 17:50:29
-..URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
jasse

Dem köpte jag på laredoute.com



Kramis :)

-..Datum: 2009-07-20 Tid: 20:53:13
-..URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback