blandat.................

jag hitta mig en supersöt väska på tradera i äkta skinn och allt ...jag vann den för 76 kr och så frakt på det ;)...gött..

så här ser den ut :...den har måtten typ 20x16 ..perfekt.

vi festade ju i helgen här hemma först och det var riktigt kul faktiskt och sen drog man ner te stan och det tog ej lång tid innan idioten till sambo börja bråka jaja....
jag blev lite väl full och spydde haha..och när jag kom hem trillade jag i stentrappan så ja ...rätt öm och har blåmärken lite här och var =(.. jag slog i höften och jag har ett märke där som är 14x12 cm stort och är SVART !!!! ja jag är helt ärlig.
jag har dessutom gått och blivit rejält sjuk...tyå diarre och huvudvärk..mår allmänt illa och sen är jag öm i hela kroppen efter mitt fall så jag fick stanna hemma ifrån jobb idag.
min kära dotter fick vi hem igår med 40 graders feber...hon klarar verkligen inte av att vara på stranden så nej nu ger jag inga mer försök på det...usch ja så ingen sömn fick jag inatt minsann heller.
jaha nu ska min sambo slita av mitt löshår för jag är trött på det nu och det har blivit för tunt nu....hur ska jag kunna hålla mig utan att klippa va det ?..jag vill ha långt hår men varje gång tröttnar jag på att låta det växa så jag får köra på att sätta i nytt löshår snart igen.

just det idag har vi betalt in hela resan !!! woho det blir verkligen av....jag längtar...

ha det najs

Kommentarer
jasse

Tack så mycket! =) Och snygg väska, jag har också en liten och enkel med lång axelrem, snyggt och behagligt :) Kramis

-..Datum: 2009-07-22 Tid: 18:53:04
-..URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback