jävla sjukling jag är

jag får snart panik på mitt snorande och täppa i näsan..rinnande ögon och jobbigt med andningen fan alltså 2 veckor av skit och fortsätter gör det =(..
för ca 2 veckor sedan brände jag mig i munnen på jobbet när jag åt mat som jag micrat lite väl varmt hmm..efter ett par dagar fick jag stora blåsor i munnen sen blev allt svullet ner i halsen så jag fick jobbigt med andning och att äta mm..det utveklades sig till en infektion som sedan med råd ifrån sjukvårdsrådgivningen gick över efter ett par dagar men sedan blev det till en förskylning istället så eftersom man inte har råd att vara hemma ifrån jobb har man jobbat jobbat jobbat ändå men nu börjar man ju undra ska jag aldrig bli frisk ?..usch och blä säger jag..
jahapp ledig i helgen och ska kurera mig och bara va med min familj för att bli frisk har jag bestämt!!!.. idol ikväll hoppas på tove och erik i final där erik ska vinna =)

kram på er!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback