natti natti

trött som attans och massa jobb..har inte haft tid för inlägg.
var på maxi idag då dem skulle ha barndag och dela ut presenter till barnen men när vi kom upp fanns det inget ??..kasst eller vad...
den ena personalen fatta inte vad jag prata om , den andra sa bid kassorna och den tredje sa att det var en snubbe som gick runt med påsar fast han var på fika rast ??..hmm oki ..jag var där kl 13.30 och det skulle vara mellan 13.00 - 19.00
efter det stack jag till jobb och så bad jag hampus ta vagnen och gå upp dit och kolla kl var ca 16.30 ...men de hade gått för dagen ??..och då sa dem att det var vid utgången ?..
ska dem inte ha koll på läget eller ?

jaja man kan bli trött ibland på människor ..
nu ska jag sooooova ..imorn blir det jobb 7-14.30 sen hem och byta om och gå på kalas =)..

godnatt

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback