att känna sig rik tillfälligt ..ovanligt eller vanligt ?

när lönen kommer känner man sig fri och rik på nått sett och man börjar fundera ut ...den hade jag velat ha eller det kanske vi ska köpa ?..hmm..

sen när man sitter där ett par dagar senare och har handlat upp halva lönen på mat och betalt räkningarna på internet så så känns det haha...shiit blev jag fattig nu ? jaha då får vi köpa det nästa gång eller nått i den stilen .

det var ungefär så jag kände ikväll efter mitt väla besök och betalda räkningar fast denna gång är det annorlunda för man har knåpat och sparat på varenda slant hela sommaren till resan ......så nej jag är inte fattig än iaf ;)...så mysigt vi ska ha det ..

köpte en supersöt hårborste till prinsessan idag och lite olika smink saker till mig som mascara,hudkräm och ögonbrynspenna ...vi växlade våra pengar till turkisk lira ....

min kära sambo kom hem med en liten docksulky till sessan igår och hon blev superglad så här såg det ut :bild på sessans borste ,finns att köpa på H&M och kostar 29.5 kr


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback