äckliga jävla getingar !

jaha då blev man såklart getingstucken idag ..=(
jobbade mellan 07.00- 12.00 och skulle jobbat delat och gå på 16.30 idag igen.

jag hann sluta 12 ,satt mig i bilen och kom ut på 70 vägen ..

kände nått som flög in och slog till mig vid kinden ..trodde det var en mini sten eller en mini pinne..några sekunder senare känner jag hur det sticker i ryggen ....AJ som fan.

får totalt panik då jag är allergisk till tusen ,kör in till kanten i panik slår på varningsblinkers och sliter av mig tröjan för att hitta svinet ...i min byxlinning låg den och var helt avdomnad då jag lyckats mosa till den i sätet..
får tag i ett papper och trycker om den ..råkar få ner den i stolen såklart men ja där får den ligga ett tag...

ringer min sambo och jag bara gråter och skriker ...paniken kommer då jag vet att jag kan få andningsvårigheter snabbt ..så av renpanik får jag då för mig att jag inte kan andas =(....
det börja dommna av i vänster sida av rygg och arm och då ringer jag min mamma eftersom hon vet...hon ber mig lugna mig och jag bara gråter och då känner jag verkligen av hur det tjocknar i halsen....samtidigt kör jag bilen till stan raka vägen till akuten och de släpper in mig på mindre en 30 sekunder ,fick gå igenom där personalen sitter och hann ej betala och så ...direkt in på ett rum där jag får lägga mig .
de sätter en kanyl i armen och sprutar in adrenalin och sen får jag svälja 20 tabletter kortison ..de tar blodtryck och så och läkaren kommer in och pratar .
jag känner hur det trycker i bröstet men min panik har lagt sig då jag vet att det kommer bli bra snart .
de ber mig stanna ca 1-1,5 timme för observation ...
efter den tiden ville jag bara hem då jag inte kunde slappna av där inne...medicinen börja verka och hjärtklappning fick jag ...åkte hem och åt och sen gick jag och la mig ,sov 3 timmar och nu sitter jag här.....trööööt som aldrig förr jag är helt hög på medicinen och hjärtat gör ont samt lite svårt med andningen .
de sa att det var tur att jag åkte raka vägen för att förhindra ett anfall.
jaja nu får man äta denna medcicinen i 3 dagar så jag lär väl bara as trött och så ...vill vila ..

jag säger bara äckliga jävla getingar ...de ska fan utrotas ....dö svin ..dö.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback