vinterkräksjukan fick vi ändå =(

tack vare dagis drog tösen på sig vinterkräksjukan hem och kräktes gång på gång ,febern steg och sen gick det vidare till mig ..vi är nu på bättringsvägen men fy fan säger jag ..det är inget jag önskar min fiende om jag har en sånn ?..

vi har gjort lite inköp på sistone bland annat hensvik garderoben som står fint i tösens rum nu =)..

jag var på hm och sambon hitta denna super tuffa tröja till tösen som han absolut ville att hon skulle ha ..hur ofta väljer han ?så det fick bli så =)..blev ävet ett par tights som matchar i färgen plommon ..

det blev även nya skor på schemat för tösen ..och även på sambons begäran fick dessa två följa med hem :



tygskorna med rosor och nitar är ju bara hur fräscha som helst ..och billiga var dem ..vi betala 277 kr för båda paren då vi hade en rabatt check..ibland kan man handla billigt ..

en annan tröja jag ej visat är som engla fått av sin mormor som är helt bedårande den är i tjockt vaderat tyg så vi ska använda den som varm vår och sommar jacka )
kommer från mee too..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback