på g renovering av englas rum!

mitt stora projekt under 2010 blir att köpa nya möbler och tapetsera om englas rum allt ska ändras =)..så lite i taget får det bli när man inte är gjord av pengar..kanske en idee till er som undrar vad engla vill ha i 2 årspresent så önskar vi oss hjälp till detta eller kläder storlek 98 !
vissa saker står redan på listan som är fixat nu
min mamma ska köpa en fin stor garderob önskas helst i serien hensvik ..
sen har engla fått en för tidig present av min mormor bestående av :
detta underbara bord och stolar.
jag själv köpte :klädhängaren och denna leksakslådan.
lite andra saker på listan är :

så underbart fint el ?
inspiration :
sänghimlen och överkast, gardiner och sånt står oxå på listan.
en sådan hylla har vi redan..
att måla vitt ska jag ,docksäng,2 stora hyllplan,sängen,hennes fotölj och sy nytt överdrag till den..
tapeten ska vara ljusrosa.
det kommer bli helt ljuvligt när det är färdigt =).. love love love..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback