Turkiet och min älsklings 20 årsdag =)

idag åker vi till turkiet ...shiit det pirrar massor i magen ..kan inte bärga mig men jag saknar min prinsessa nått oerhört redan =(..eftersom jag vet att jag inte får träffa henne förrän nästa torsdag ..hon kommer växa massa känns det som ...

men kul ska vi ha till tusen .

idag är det inte bara resavgång utan min älsklings 20 årsdag =) ...så nu är han ingen tonåring längre och föhoppningsvis växer han upp snart hahaha....fast det han man ju fått höra att dem aldrig gör..


jaha nu blir det tyst för ett tag i denna blogg...

kom ihåg jag saknar er och älskar er massor ..

på återseende XD

peace

Kommentarer
Marlene - Mamma till Ned <3

Måste kännas konstigt att vara utan sin skatt en hel vecka. Hihi. Passa på att njuta utav fint väder och tid tillsammans! :) Kram

-..Datum: 2009-09-03 Tid: 12:49:20
-..URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback