sjuk-suck

jag har gått och dragit på mig en förskylning ..jädrans skit =(..och så har man jobbiga veckan på jobbet med jobbiga turer i helgen..kan verkligen inte vara utan dem pengarna så jag får stå ut minsann !!men igentligen vill jag ligga begravd i soffan framför goa serier som true blood eller gossip girl...
förresten var det premiär för gossip girl 3 i USA i måndags och moa var ju klart snabb och kollade i tisdags ..nu får man vänta tills nästa tisdag på nästa hihi..så skoj..
kunde inte heller bärga mig på true blood så nu ser jag säsong 2..spännande ..

lite pics sedan i helgen :
testar nya foppisarna ifrån gammel mormor =)
engla så jädra het i ED Hardy tröjan och foppisarna =),...
 hampus brossas tjej med engla =)
bakifrån med =)..jag är kär i denna tröjan hahah..

Kommentarer
Jasse

Tack! :)

-..Datum: 2009-09-20 Tid: 20:04:56
-..URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback