jahapp då var man kass på updatering.

min vecka har flögit förbi med storm och massa har hittats på ,träffat svärföräldrarna ,ätit middag med dem,heldag på väla för att handla presenter och kläder som jag skulle ha på fest i helgen..och igår var jag och syrran i höganäs och träffa joffi och mimmi =)..

detta har flyttat in hos engla ,en mössa ifrån H&M och en pyjamas oxå därifrån..det blev en fleece jacka med ..

orka inte att kort på mina köp men jag hitta en superfin klänning och skor,armband och halsband och örhängen .
bilder från festen får laddas upp när jag orkar haha..
stolt tös med vovven laban i koppel.
engla ville oxå ha målad tå naglar =)..hon satt så stilla och fint så.

fingrarna med ..

Kommentarer
Marlene [mamma till ned]

Vad kul att måla naglarna tillsammans & sånt. =) Du får följa med angelica hit någon dag eller mig till henne.. och fika.. om du vill! Kram

-..Datum: 2009-11-03 Tid: 18:10:16
-..URL: http://marleneoco.blogg.se/
ilhana

Undrar om Lamija hade varit så stilla om man målade naglarna på henne, hon är jättelivlig när vi ska klippa dem i alla fall hehe

-..Datum: 2009-11-03 Tid: 22:11:02
-..URL: http://ilhana.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback