vår dag

hej hej, det blev en jobb helg för mig men nu har jag en helg med ledighet att se fram emot =).
idag har vi varit i staden och träffat min mormor, hon ville köpa några trosor till engla men såklart fyllde hon upp och så blev det 14 st trosor och tre klänningar...hon är så snäll min mormor.
jag lägger upp bilder sen.
jag gick inom vero moda och hitta en perfekt tunika som jag ska ha på mitt jobb i sommar (man vill ej använda sin egna kläder)...den var på rea 149kr  så det var najs price =).
när man kom hem så fick man en mindre rolig nyhet att dem hade betalt dubbelt i lön på några timmar ?..som tur är så gäller det bara ca 1500 kr...så det går ju att öveleva hehe...
jaja annars har jag inte haft en så bra dag hemma då hampus fuckar sig hela tiden och ska bråka med mig....dessutom har jag pms idag så är inte på så gött humör från början...jag hade nog kunnat slå han en rak höger så han håller käften men man får ju bärga sig lite.

ja ja nu ska jag njuta lite med min dotter...so long

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback