hmmm vad ska detta heta ?

hej hej, det blev en lång och jobbig helg då engla fick solsting =(..40 graders feber ...så himla synd om henne i den värmen så för en gång skull kan jag säga att jag tycker det är skönt idag för hennes skull utan sol !...hon åt ju heller inget på hela helgen men drack som tur var ..
jaja igår var vi på gekås, igentligen skulle engla ej med men det var bättre hon var med mamma och pappa än att bli passad...dessutom var det superskönt i varuhuset då där var jätte svalt och hennes feber var ju lite lägre då.
hon sov så sött i kundvagnen rak lång =).
jaja vi köpte oss en resväska och en bikini och lite annat smått och gott, dock inte en massa då vi behöver spara pengar.
idag har vi bokat tid för vaccination innan resan och tid till läkare och så ,eftersom jag har massa mediciner och sånt.
vi har också betalt handpenningen idag så nu känns det som verkligheten närmar sig.
hampus fick sitt pass i veckan oxå.
jaha jag lägger ut bilder på sakerna sen...

peace


stort grattis till pojken Angelica och henke och storasyster novella.

Kommentarer
Marlene

Har en färdig design åt dig nu! =)



Mejla dina inloggningsuppgifter så lägger jag in den under morgondagen!



Du kan byta lösenord antingen innan eller efter..



Kram!

-..Datum: 2009-07-06 Tid: 21:46:55
-..URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Marlene

Va kul att du gillar den :)

Har lagt till en kategori "tävlingar" eftersom du ofta länkar till de.. Så skriver du ett inlägg med det så väljer du att ändra nedanför själva rutan där du skriver ditt inlägg.

Kommer du på ngt mer du vill ha så bara skriv!



Klickskyddade bloggen också så ingen kan ta dina pics!



Kram

-..Datum: 2009-07-06 Tid: 23:16:48
-..URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback