jaha

kändes som det var längesen jag skrev ? hmm..
jaja jag har nästan precis kommir hem ifrån jobbet och nu sitter jag och väntar på att baby ska komma hem så ska vi dra ner i the city en stund ;)..det är nån sommar fest där tydligen... ja prinsessan ska oxå med ner, det är en lugn helg med jobb.

händer mkt i livet just nu...mestadels jobb men min andra tid får jag ge till min familj..

jo just det vill mest påpeka att när man helt plötsligt börjar jobba och har mkt för sig och man inte direkt har den tiden som innan att höra av sig till vänner eller bestämma träff.....ja då inser man vilken ens vänner är !!!!
nämner inga namn men vill mest bara säga att dem som anser sig vara mig vän kanske oxå ska insiativ att ta kontakt för jag är trött på att vara den som ALLTID gör det....

men dem som jag annars träffar regelbundet och pratar med givetvis gäller det inte er, ni vet att vi är vänner för alltid och jag älskar er =)..


ha en bra kväll

so long

Kommentarer
Marlene - Blivande mamma

Tråkigt med människor som man nästan ska behöva tjata på för att man ska ses! :/ Tyvärr så är det många som försvinner.. :/



Ha det fint!



Kram

-..Datum: 2009-07-12 Tid: 12:10:14
-..URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Anonym

Hihi älskar dig med:)

-..Datum: 2009-07-12 Tid: 22:00:21

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback