sjuklingen har fått piller

hejsan, jag kan iaf skriva ..hihi för prata eller andas eller nått kan jag nästan inte ..,var hos läkaren idag och hon sa att jag hade vätska och slem i lungor och luftvägarna då jag fick utskrivet penicillin tänk att en brännskada i munnen kan orsaka allt detta ?..men så har jag ju min astma som gör det jobbigare och värre för mig så jag har sjukanmält mig idag hade inte orkat annat ..hade tyckt synd om mina arbetskamerater då..jag låter typ as sjuk men det smittar ju inte ..så så länge jag hade orkat hade det gått men men..hemma imorn oxå sen ledig onsdag och torsdag så blir det jobb på fredag kväll..nej nu får jag vara lite social hemma eller lägga mig på soffan och glo tv med sambon,prinsessan leker sina koka kaffe lekar mm..kram

Kommentarer
ilhana

hoppas du blir bra fort! Kraaam!

-..Datum: 2009-12-07 Tid: 21:16:55
-..URL: http://ilhana.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback