jag börjar ta form på nytt..

en halv människa har kommit tillbax tack vare pennicillin men fortfarande inte frisk ..undra hur det hade varit utan piller ?..nej du.
idag har vi åkt till johanna och vilda och fikat ,hon bjöd på hemmabakade lussebullar , hemmabakadepepparkakor och julmust ..mums!..engla och vilda lekte och busade som attans ..engla springer och vilda efter ,engla pratar och vilda härmar så gulliga så..och så ska engla alltid kramas och pussas innan hon går ..finns inget gulligare än två små barn som ska pussas ..värsta kompisarna..
nehep imorn är det jobb igen men jag får sova ut för jag jobbar kväll sen jobb lördag och söndag..
på måndag ska engla gå lucia på dagis .
sen jobb tis - fredag jag jobbar tis,ons,tors på viktoriagården sen ska jag faktiskt jobba tors och fre på det nya stället karlslund för jag har tänkt ta lite extra timmar där..så min torsdag längtar jag inte efter först 7-12.30 sen kl 16-21.15 sen tidigt på fredagen..hmm jaja vad gör man inte för lite cash..
ha det najs

Kommentarer
Jasmine

Men va härligt med lite jobb. Åh jag kan inte vänta tills jag får komma igång! :)

Hade tänkt söka praktik där, tror du man har någon chans? Kram

-..Datum: 2009-12-10 Tid: 20:09:49
-..URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Jasmine

Men gud va härligt! :) Har du hennes mailadress? Kram

-..Datum: 2009-12-12 Tid: 12:29:18
-..URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Ida

Det går fasen inte att beskriva hur söt och gullig din dotter ser ut att vara. Helt sjukt! :) Man smälter ju när man ser henne!!

GOOD WORK!!! :)



Ha d bra. //Ida

-..Datum: 2009-12-13 Tid: 22:43:08
-..URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din mejl: (visas ej)

Din Url/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback